Sunday, January 6, 2013

Suffiea Izzara DAY-2 (addmited)

 hari ke dua yang sangat sedih bila fea saya kena admit untuk buat chekup... kata doc dia tertelan air ketuban... memang tekanan bila kita dah boleh discharge... tapi baby masih kena tahan kat wad lagi. nak balik rumah pun saya tak semangat... mana taknya... hati ni ada dengan anak... badan ja ada di rumah... 
3 hari jugak lah fea tak ada dengan saya ... tuhan ja yang tahu risau saya tiap hari ... 
3 hari saya mula berpantang tanpa anak di sisi... aduh perit rasa... menangis tu tak payah cakap la... tiap kali teringat anak... orag perlis cakap "ayaq" mata tu berlinang ja...


 akhirnyaaaaa... bila dah 3 hari saya sabaq menanti keputusan kesihatan fea yang tak muncul-muncul tiba jugak... kami suami isteri dan keluarga saya ambil keputusan untuk refer fea pada hospital swasta... itu akan lebih menenang kan saya...

bukan di sebab kan saya tak percaya pada kemahiran doc di hospital kerajaan... tapi saya tak sanggup nk tengok anak saya lama-lama di dalam wad tapi keputusan nya masih blur.. saya tak dapat apa-apa result berkenaan fea...

jadi saya rasa lebih baik saya letak kan fea di bawah pihak hospital swasta sebab blh la saya tau apa sakit anak saya dengan lebih cepat ...

:-)

cian anak ibu boring kna duduk dlm wad... 

No comments:

Post a Comment