Monday, January 14, 2013

Suffiea Izzara- IBU sayang ANAK IBU


bila banyak dugaan yang datang semasa awal kandungan saya sampailah saat melahirkan puteri sulung ni....
semuanya mengajar saya betapa pentingnya fea dalam hidup saya ..
alahan 5 bulan pertama semasa hamil pun sudah cukup buat saya lelah membawa perut...

jadinya bila fea lahir...
keciwi kami suami isteri tu lain macam sikit...
sampai kadang-kadang berebut rebut nk dukung fea...
tapi selalunya si daddynyalah yang menang...

bila dah makin hari makin cerdik ni...
masa tidur dan masa jaganya pun dah jadi lain macam lah sikit...

bila fea tidur... saya cerah mata...
bila saya mengantuk ya rabbi... si fea pulak merengek nak di layan...

menyusu pulak sekarang ni saya cuma susukan fea dengan susu badan di sebelah malam saja..
bila siangnya banyak saya susu kan fea dengan susu botol...

time mandi...
ya tuhan........
agak perit sikit bila dia kadang-kadang ok bab mandi...
kadang-kadang meraung!!!

kalau bab pakai baju... besiap bagai.. memang fea is failed!!!
meraung satu rumah nk pecah! bila siap ja... diam !!! fiuhh... fea fea....

kalau tak nak tidur pagi-pagi buta tu...
wajiblah di bawak round-round dalam rumah...
seperti bersiar-siar di kebun bunga lagaknya...sampailah princess tu tidur...
kalau di tolak di darab di bahagi jalan-jalan tu... dah sampai arau dah kami berjalan!!!

melayan fea memang penat tapi best!!!


No comments:

Post a Comment